KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 30, 2008

Hanya Tuduhan Tiada Perlakuan

tranungkite
Saya kurang percaya ke atas tuduhan yang dibuat ke atas Anwar Ibrahim. Ini akan terbukti dalam beberapa jam sahaja lagi selepas analisis dibuat ke atas laporan medic ke atas pengadu. Tapi orang Melayu ni memang lah cepat melatah. Pastinya penyokong Anwar tidak dapat menerima tuduhan oleh pengadu. Malah Nik Aziz pun tidak dapat menerimanya.

Tuduhan ini sebenarnya menjadikan pemimpin UMNO serba salah. Memang bukan mereka yang merancang. Mereka pun terperanjat dengan tuduhan ini. Dan tuduhan ini mencipta pula tuduhan baru ... sekali lagi konspirasi pemimpin UMNO .. Saya tidak yakin dengan tuduhan atas tuduhan sebagai senjata untuk melawan.

Saya percaya ini sebenarnya rancangan Anwar sendiri. Pembantunya membuat laporan polis berkaitan dengan liwatnya .... penyokong menuduh fitnah UMNO ...... tuduhan pembantu didapati tidak benar .... dan Anwar mendapat jangkauan liputan politik yang lebih luas. Booom ... Khalid letak jawatan sebagai MP Tun Razak ..... Anwar Tanding MP .... menang ...... MP BN tukar kapal .... Dia jadi PM. That's the end ofthe story.

Tuduhan nyawa terancam adalah inpak sensasi bagi mengukuhkan lagi jalan cerita ini. Nokhtah."

no2umno - gua nak tambah. Pejuang reformasi bersatu, PR bersama sama. Heh ....hehe....kita tengok sapa yang kena?

5 comments:

Anonymous said...

apa aku tengok simple aje wak...

DSAI tak leh bergerak kemana dan tak leh tanding by election... jadi kes mahkamah mana boleh tanding, lepas 2-3 tahun, drop case... tunggu clear baru masuk balik... dah nak masuk balik ada pulak kutu buat report baru... dok main ulang macam tu ajelah jawabnya

Anonymous said...

naudzubillah!! apakah bodoh sgt nak buat cerita dgn mengaibkan diri sendiri? fikir2lah dgn keadaan meno yg terdesak dan kepanasan dgn isu2 yg panas terhadap mereka, perkara membunuh kareer politik dsai tidak mustahil...maupun cubaan membunuh bukan perkara yg pelik bagi mereka...masakan tpt atantuya di c4kan mempunyai banyak lagi kesan2 mangsa sebelumnya........pendapat 2 sen

Anonymous said...

Tak mungkin DSAI rancang sendiri, padahal sekarang ini banyak isu DSAI dpt goreng spt kes Altantuya,harga minyak ,harga barang naik dll. Tak kan bodoh kaitkan diri dgn kes liwat? Sy rasa tak mungkin.

Anonymous said...

dalam kes 1998, anwar tak pernah dilepaskan dari pertuduhan meliwat.

ini mcm kes 'dilepaskan tanpa dibebaskan'

released but not amounting to acquital

tengok semula evidence kat www.youtube.com/no2anwar

bila2 masa kes boleh dibuka semula, dah pula ada fresh evidence

Anonymous said...

Pi mai pi mai dok tang tu jugak. Hasrat nak jadi PM ancur lebur jadi debu. Untung nasib tuah dan jebat di tangan Tuhan Azza wa Jalla. Kalau dah tertulis dia akan jadi PM....kun fa yakun....DSAI jadi PM lah . Perdana Menteri lah maksud aku bukan Pak Mamak... ( dia pun mamak jugakkkkk)

Posting terkini

Blog Archive