KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 7, 2008

SAM tak tarik 'hand break'...



agendodaily - Setelah mengumumkan tidak akan mempertahankan jawatan Ketua Pemuda UMNO Malaysia, kini timbul cerita mengatakan Datuk Seri Hishammuddin Hussein sudah tarik ‘hand break’.

Ikut khabar yang berlegar beliau sudah mempertimbangkan semula keputusannya itu dan akan patah balik untuk bertanding jawatan Ketua Pemuda UMNO Malaysia.

Malah cakap-cakap kemungkinan itu terjadi kini menjadi salah satu topik yang hangat diperkatakan menjelang mesyuarat UMNO peringkat Cawangan dan Bahagian yang semakin hampir.

Bagi mendapatkan penjelasan sebenar, Agendadaily telah menghubungi Hishammuddin melalui pesanan ringkas (SMS) selepas beliau menghadiri program permukiman Majlis Tertinggi UMNO di Shah Alam tengahari Jumaat.

Selang beberapa minit kemudian beliau lantas menjawabnya juga menerusi SMS.Katanya beliau beliau tidak akan berpatah balik daripada keputusan yang telah dibuatnya itu.

“Tak bercadang untuk bertanding semula Ketua Pemuda. Saya dah maklum dulu tak akan mempertahankan jawatan Ketua Pemuda,” demikian bunyi SMS yang dihantarnya itu. ... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive