KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Oct 18, 2008

Kickdefella minta di dakwa

Suarakeadilan | Blogger Kickdefella, Syed Azidi Syed Abdul Aziz, berharap agar beliau didakwa supaya dapat mendedahkan maklumat yang beliau ada di mahkamah.

Katanya beberapa orang saksi turut akan dipanggil ke mahkamah termasuk Perdana Menteri sewaktu beliau dibicarakan.

“Saya berharap saya akan didakwa dan saya akan mendedahkan maklumat yang saya ada di mahkamah. Jika dibicarakan, saya akan memanggil beberapa saksi termasuk Perdana Menteri,” katanya hari ini.

Beliau berkata sedemikian hari ini di Bahagian Jenayah Siber dan Multimedia, Jabatan Siasatan Jenayah Komersial, Bukit Aman selepas jaminan polis beliau disambung hingga hujung bulan depan.

Beliau yang tiba kira-kira jam 10 pagi tadi kemudian keluar selepas 30 minit di bahagian berkenaan, dan memaklumkan kepada media akan hadir semula pada 21 November depan.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive