KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 21, 2008

Ezam mengamuk

matsamankati - [...] Dua artikel yang siap dengan gambar semasa mesyuarat Gerak telah di'delete' kan dari blog tersebut. Malah mungkin juga Ezam mengamuk kerana rakan-rakan beliau telah mula mempromosikan Ezam sebagai bakal Ketua Pemuda Umno.

Ezam perlu ingat, dia sudah banyak mengorbankan rakan-rakan didalam reformasi untuk kepentingan dirinya. Lokman Adam banyak mengetahui rahsia beliau.Begitu juga dengan rakan-rakan yang kini terpaksa merempat seperti Zool Helmi Yahya, semata-mata kerana ingin menyelamatkan Ezam dari politik kotornya. Tetapi selepas matlamat Ezam tercapai, rakan-rakan dibiarkan begitu sahaja.

Ezam memang sudah lama mahu kembali kepangkuan Umno. Malah semasa Roslan Kassim dan Gang 12 belot dan menghentam Keadilan dalam PRU11, Ezam sebenarnya merupakan perancang utama. Tetapi apabila dimarahi Anwar, beliau kecut disaat akhir. Apatahlagi permintaannya untuk sebuah kerusi Menteri tidak dilayan oleh Najib. Ezam merelakan rakan-rakanya seperti Roslan Kassim, Hanapiah Man, Hamdan Taha, Zahid Mat Arip masuk kedalam Umno, untuk dijadikan penghubung dan 'safety valve' bila dia masuk menyertai Umno.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive