KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 27, 2008

NC Unisel Dipecat

marhaen - Setelah menamatkan khidmat Pengarah Muzeum Selangor, kini Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim menghunus pedang pemutus sekali lagi.

Kali ini pancungannya keras dan tuntas sekali.

Dalam mesyuarat Lembaga Universiti yang diadakan lewat petang Khamis Naib Canselor Unisel, Prof. Dato, Dr. Razali Agus diberitakan diberikan notis berhenti 24 jam!.

Serentak itu, Timbalan Naib Canselor, Pro. Dr. Rustam Abbas juga ditamatkan tempoh pinjaman dan dikembalikan semula ke UiTM.

Prof Razali Agus mula berkhidmat dengan Unisel sejak Bulan Ogos 2007. Tokoh ini terkenal dengan penglibatannya dengan UMNO dan merupakan sangat kontroversi ketika menjadi TNC Universiti Malaya.

Mengikut satu sumber Unisel, Razali sebenarnya tidak diserapkan ke jawatan hakiki dan dalam tempoh kedua percubaan. Bagaimanapun sumber lain mengatakan bahawa Razali telah didapati menulis sepucuk surat kepada Kementerian Pengajian Tinggi, Dato’ Khaled Nordin mengatakan bahawa dia tidak selesa dengan Kerajaan Pakatan Rakyat.

Beliau adalah pengerusi PEMANTAU yang berperanan besar menjatuhkan Khalid semasa Pilihanraya Kecil Ijuk 2007. Khalid menebus kekalahan pada PRU 12 yang lalu, sekali gus dilantik menjadi Menteri Besar Kerajaan Campuran Pakatan Rakyat Selangor.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive