KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 27, 2008

PKR,Siasat Hubungan Yahya & Ezam SEGERA!

perisikrakyat - [...] Yang pertama ialah laporan penyalahgunaan kuasa oleh pegawai kanan terbabit,susulan dari laporan tersebut,pihak BPR telah melakukan siasatan dipejabat MB Khalid & dalam masa tak sampai seminggu siasatan pun selesai.bagaimanapun laporan hasil siasatan tersebut masih belum dibentangkan sampai sekarang.

Mengikut kenyataan media dari "sipembuat laporan",laporan dibuat berdasarkan "bukti-bukti kukuh & dokumen-dokumen berkaitan disertakan sekali dalam semasa laporan dibuat...sekarang masih tak selesai lagi...kenapa???tak cukup bukti atau tak ada bukti???

Individu yang terlibat pulak digantung tugasannya oleh MB Khalid selama 1 bulan tetapi individu tersebut bertindak meletak jawatan serta merta.alasannya - "hilang keyakinan terhadap kepemimpinan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim".kenapa alasannya begitu???

Fikir balik...Yahya yang dituduh salahguna kuasa tetapi kenapa pulak Yahya yang hilang keyakinan terhadap kepimpinan Khalid?sepatutnya kalau dikira lojik - Khalid gantung tugasan Yahya kerana hilang keyakinan terhadap kreadibiliti Yahya!betul tak?semacam ada "twist in" dalam hal ni...siapa yang "twist"?Yahya atau Khalid?... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive