KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 4, 2008

Setelah didera, kini dihantar ke Hospital Bahagia

Imageharakahdaily - [...] Sudah jatuh ditimpa tangga', begitulah yang dialami isteri seorang tahanan ISA, Sharmila Sanjeev Kumar, apabila suaminya yang kini lumpuh di Kem Tahanan Kemunting dicadangkan dimasukkan ke Hospital Bahagia, Tanjung Rambutan.

Berita yang dimaklumkan pihak Kemta kepada Sharmila menambahkan lagi episod luka wanita itu, yang baru enam bulan mendirikan rumahtangga dengan Sanjeev Kumar Krishnan, yang ditahan pada 28 Julai 2007 atas tuduhan 'agen perisik asing'.

Sharmila berkata, pihaknya membantah pihak Kemta menghantar suaminya ke Hospital Bahagia atas cadangan Hospital Taiping kerana beranggapan suaminya tidak mempunyai masalah kesihatan, khususnya berkaitan mental.

"Suami saya seorang yang cergas dan aktif. Beliau juga sihat, dan normal. Sejak masuk ISA, dia selalu mengadu sakit-sakit," kata beliau di hadapan Pesuruhjaya Suhakam, Dr Chiam Heng Keng, di pejabat Suhakam, petang tadi.

Sharmila, yang ditemani abang Sanjeev, Gunalan Kumar, dan diiringi GMI turut meminta Suhakam mengambil langkah segera bagi membantu membebaskan suaminya untuk mendapatkan rawatan yang sewajarnya. ... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive