KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 22, 2008

BPR bagi alasan

Apabila kena orang dia...mereka bising
Ketua Pengarah Badan Pencegah Rasuah (BPR) Datuk Seri Ahmad Said Hamdan Khamis jawab balik para pemimpin parti pembangkang bising pasal penahanan dua orang Exco Kerajaan Negeri Perak dari Parti Keadilan Rakyat kerana didyaki terlibat rasuah.

Beliau dengan nada kesal mempersoalkan sikap mereka yang hanya bising bila ahli parti mereka yang kena tetapi tidak bila orang lain kena.

Antaranya mereka mendakwa seolah BPR berkonspirasi dengan kerajaan rancang untuk jatuhkan imej pembangkang menjelang pilihanraya kecil Permatang Pauh.

‘Apabila tangkap orang dia, mereka bising. Mereka janji nak hapus rasuah, sepatutnya bantulah kita, bukan tuduh perkara yang negatif.

“Banyak tangkapan sebelum ini tapi tidak ada yang komen, apabila tangkap Exco Perak, mereka tuduh macam-macam,” katanya.... selanjutnya.
Itu kata Pengarang BPR .... Dia kena baca blog dan internet macamana nak bezakan bising dengan tak bising. Bila buat tangkapan pada musim pilihanraya ... kita akan tuduh dia sepakat dengan SPR. Tambah tambah lagi, kenyataan dari BPR Perak, si Shamsiah tu mengelirukan. Weyyy .... buat kerja tu biar lah pro sikit.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive