KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 22, 2008

Raja Petra bertindak lagi

Hari ini polis sibuk geledah rumah Raja Petra untuk cari 'entah apa apa'. Yang dapat di bawa pulang adalah Laptop dan Scanner. Bukan hendak di jadikan bukti tapi sekadar ada. Kalau boss tanya, "Apa yang kau dapat?", sekurang kurangnya jawapan yang boleh di berikan adalah, "Kami bawa pulang computer riba dan scanner." Soalan seterusnya .... korang fikir sendiri.

Yang menarik, selepas penggeledahan itu dibuat...Raja Petra keluarkan artikel baru berkaitan tentang Kes liwat Anwar 1998 . Keratannya adalah seperti berikut,

Datuk K.S. Nallakaruppan and Dato’ Muhammad Shafee Abdullah were behind the conspiracy to frame Dato’ Seri Anwar Ibrahim on sodomy charges back in 1998. This was confirmed by Nalla’s driver, Thagarajoo a/l Thangavelu, in a Statutory Declaration signed on 21 August 2008.

This latest revelation puts to rest, once and for all, the speculation as to the real dalang behind the 1998 conspiracy. It appears like these same players are also involved in the latest sodomy allegation, dubbed as ‘Sodomy 2’, as revealed by Malaysia Today in an earlier report.

Rajoo also confirmed that Shafee coached him on what to say and that his coached ‘statement’ was tape-recorded. Rajoo was also summoned to Bukit Aman by the current IGP, Tan Sri Musa Hassan, who was then in charge of the case, and subsequently was brought to meet Tun Dr Mahathir Mohamad so that he can repeat what he had been instructed to tell the Prime Minister. - Malaysitoday
Memandangkan pengakuan sumpah yang di buat oleh Tangarajoo adalah pada 21 August 2008, ini menunjukkan bahawa kemungkinan perkara ini di ketahui dan tindakan menggeledah di lakukan.

Aku tak hairan kalau pada hujung tahun ini, satu bilik akan penuh dengan peralatan komputer milik Raja Petra akan ujud di Bukit Aman. Beli, rampas, beli, rampas dan beli rampas. Sudah sampai masanya untuk Raja Petra berkampung di Cyber Cafe untuk buat tugasanya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive