KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Oct 16, 2008

Khir toyo minta tolong

Dr. Khir Toyo seru UMNO Selangor beri pencalonan kepada wakil Selangor

Utusan
| Datuk Seri Dr Mohamad Khir Toyo menyeru mana-mana bahagian UMNO di Selangor yang masih belum bermesyuarat memberikan pencalonan mereka kepada calon dari negeri ini bagi merebut jawatan tertinggi dalam pemilihan pada perhimpunan Agung UMNO, Mac ini.

Katanya, pencalonan bagi jawatan tertinggi itu dilihat begitu penting dalam usaha untuk membantu Barisan Nasional merampas semula Selangor daripada kerajaan Pakatan Rakyat.

Ahli Majlis Tertinggi UMNO yang turut menjadi calon Ketua Pemuda itu berkata, bahagian-bahagian yang belum bermesyuarat seharusnya memberikan undi mereka kepada calon dari negeri ini yang belum cukup kuota bagi membolehkan mereka bertanding.

``Kalau saya tidak dapat cukup pencalonan seperti yang ditetapkan oleh kuota, ia sudah pasti akan mengekang tujuan saya untuk membawa beberapa perubahan dalam usaha menarik lebih ramai golongan muda terutamanya di Lembah Klang yang hari ini merupakan antara golongan penentu dalam pilihan raya akan datang,'' kata Mohamad Khir di sini hari ini. - Utusan

1 comments:

Putra IJ80 said...

Kesihan.....,

Bayangkanlah wajah bersalut tempe memohon bantuan.,pertolongan,ihsan.

Semarah marah kita ada jugek rasa belas.

Tapi bila dah senang, wajah bersalut B---x,lain pulak nada nya.

Kita dah faham benar karenah mereka.

Posting terkini

Blog Archive