KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Oct 13, 2008

Ucapan Anwar sampai petang, tiada undi tidak percaya minggu ini?


KAKITANGAN Parlimen, Mohd. Sidek Mohd. Sani menyusun kedudukan baru bagi dua Ahli Parlimen dari Parti Maju Sabah (Sapp) iaitu Datuk Eric Enchin Majimbun (Sepanggar) dan Datuk Dr. Chua Soon Bui (Tawau). Sapp kini bertindak sebagai wakil Bebas selepas keluar Barisan Nasional bulan lalu. - foto The Star oleh NORAFIFI

MStar | ..."Ucapan beliau (Anwar) akan memakan masa sehari suntuk, sehingga petang tetapi tidak sehingga esok)," kata beliau kepada mStar Online.

Ketika desas-desus mengenai pembentukan kerajaan pusat oleh Pakatan Rakyat timbul semula, Saifuddin berkata, ucapan tersebut perlu dilihat secara menyeluruh untuk memahami mesej yang hendak disampaikan oleh Anwar yang juga Penasihat PKR.

Bagaimanapun anggota Dewan Rakyat menjelaskan tidak mungkin ada usul undi tidak percaya secara langsung ke atas kepimpinan kerajaan iaitu Abdullah pada minggu ini.

Ucapan Anwar akan menyentuh pelbagai isu semasa dan keperluan pembentukan kerajaan baru, katanya.

Ucapan Bajet 2009 akan diluluskan selepas dibahaskan selama empat hari di peringkat dasar dan kemudian peringkat jawatankuasa selama empat hari ini.

Justeru, mStar Online difahamkan tidak mungkin ada sebarang usul tidak percaya Perdana Menteri minggu ini.... selanjutnya.

1 comments:

Fazrulls said...

Salam Tuan,

So tak da citer yang best lah hari ni untuk kami tonto malam ni? hmm ish2... kata da .. dok tunggu lama dah ni.. 13 Oct.. lepas raya..

Posting terkini

Blog Archive