KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 15, 2008

Ayah Pin Masih Ancaman, Kata Polis

bernama | Polis menyifatkan Ayah Pin atau nama sebenarnya Arif Muhamad, 65, masih lagi satu ancaman kerana pengaruh ajaran sesatnya belum berkubur sepenuhnya.

Ketua Polis Terengganu Datuk Mohd Shukri Dahlan berkata walaupun demikian, sebarang tindakan untuk menangkapnya tertakluk kepada Jabatan Hal Ehwal Agama Terengganu (JHEAT) memandangkan polis tidak boleh melangkaui keputusan jabatan itu yang berkuasa terhadap hal berkaitan agar Islam.

"Dalam tempoh terdekat, mungkin ada ke arah itu (penahanan)," katanya kepada pemberita di sini hari ini sebagai mengulas kenyataan Ketua Polis Negara Tan Sri Musa Hassan semalam yang mengarahkan polis Terengganu mendapatkan penjelasan daripada JHEAT yang belum membenarkan polis menahan Ayah Pin walaupun dia dipercayai pulang ke negara ini dari Selatan Thailand baru-baru ini....selanjutnya.
Nak tangkap ke tidak? Apa yang di ajak berbelit belit, pusing jauh?
Cuba korang klik berita dalam bharian ... KLIK SINI
sedikit keratan.
Mesyuarat dengan JHEAT diadakan dalam tempoh terdekat untuk tangani ajaran sesat

KUALA TERENGGANU: Polis akan mengadakan perbincangan dengan Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Tereng-ganu (JHEAT) bagi mengenal pasti bentuk tindakan yang boleh diambil ke atas pemimpin ajaran sesat, Ayah Pin atau Ariffin Mohamad, 68, yang dipercayai sudah melarikan diri ke negara jiran selepas dikesan berada di Terengganu, baru-baru ini.
Ini macam seolah olah memberikan signal untuk suruh AYAH PIN larikan diri lagi. Macam dulu. Lepas lari .. hilang, ohhh semua orang kata, tak dapat kerana ayah pin tidak di temui.
Wakakakakak ... apa diorang nak kelentong ni?

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive