KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Dec 24, 2007

MANGSA BANJIR, JADI MANGSA UMNO

http://mstar.com.my/cms/storage/images/com.tms.cms.image.Image_a03bcb64-c0a85062-13e6f830-dbf38bb3/1/johor-bah2012d.jpg

BANTUAN BANJIR DI PAHANG KECOH


Menurut berita yang disiarkan di dalam Malaysia Today., terdapat 600 mangsa banjir terperangkap di dalam estate, Sukarelawan UMNO dikatakan hanya menghantar sekampit beras untuk dikongsi bersama 600 mangsa tersebut. Mangsa mangsa tersebut dikatakan menjerit bagaikan terkena Histeria apabila mengetahui ianya untuk dikongsi bersama.

Menurut kenyataan itu lagi, Media arus perdana telah memutarbelitkan berita dengan mengatakan bahawa kesemua operasi bantuan banjir berjalan lancar. Sebaliknya kejadian mencuri dan menjual barangan bantuan hebat berlaku disana.

Di Temerloh pula, 2 lori trailer yang dipenuhi dengan beras telah dilapurkan hilang 3 hari sebelum itu. Kedua dua lori tersebut dikatakan bertolak dari Bilik Gerakan Banjir yang dikendalikan oleh sukarelawan UMNO bahagian Temerloh. Manakala peniaga di Temerloh menyatakan bahawa terdapatnya beberapa orang yang menemui mereka dengan tujuan untuk menjual selori beras dengan separuh harga.

Selanjut nya, rujuk: Malaysia Today.

No2umno - Dari atas sampai ke bawah, semuanya Perompak. Bukan Alibaba dengan 40 penyamun, tapi cerita UMNO dengan penyamun penyamunnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive