KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 3, 2008

Soi Lek – Mereka semua bukan bersih!


dipetik: alhusseyn51.blogspot

Q: Why is that so? Kenapa begitu?

A: Because then they think all they have in the Government are all very clean. Kerana mereka sangka apa yang ada dalam kerajaan adalah bersih semuanya.
Chua Soi Lek mengingatkan mereka yang masih bernasib baik berada dalam kerajaan atau peringkat negeri dengan kata nasihat ; atau mungkin juga lebih bersifat amaran dengan berkata :
I am not the first and I will not be the last to become the victim in this way to bring a leader down whether at state or national level. I am sure I will not be the first and I will not be the last.
Saya bukanlah yang pertama dan saya bukanlah mangsa terakhir seorang pemimpin dijatuhkan dengan cara begini , samada diperingkat negeri atau kebangsaan.Saya pasti saya bukan yang pertama dan bukan yang terakhir.
Nampaknya episod kebobrokan para pemimpin BN tidak serta merta terhakis begitu sahaja dengan perletakan semua jawatan oleh Soi Lek . Ingatlah sindiran sinis beliau – “Because then they think all they have in the Government are all very clean.”

Ya, masih ramai yang kaki busuk dalam kerajaan BN yang diterajui PM Abdullah Badawi, cumanya belum terbongkar seperti mana yang berlaku kepada Soi Lek.Sebab itu kita dapat lihat kekecewaan Soi Lek yang teramat sekali melalui kata-katanya --- ‘ramai yang berpendapat saya ini satu bebanan yang terpaksa dipikul kerana mereka mahu bersikap ‘lebih mulia dari kamu’ |more..|

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive