KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 18, 2008

Ketua Polis enggan mohon maaf kepada Lip Eng

utusmeloya - Ketua Polis Selangor, Datuk Khalid Abu Bakar menegaskan, beliau tidak akan meminta maaf kepada Ahli Parlimen Segambut, Lim Lip Eng berhubung isu polis didakwa berkasar terhadap wakil rakyat itu ketika menyuraikan satu demonstrasi baru-baru ini.

Beliau berkata, tiada sebab untuk beliau tunduk kepada permintaan Lip Eng yang melanggar undang-undang.

"Kenapa saya perlu minta maaf kepada seseorang 'law breaker' (pesalah undang-undang), saya hanya menjalankan tugas saya," tegasnya kepada pemberita.

Beliau ditemui selepas majlis penyerahan Hadiah Balai Polis Terbaik Kategori 'A' peringkat Selangor dan dialog 'Sepetang Bersama Pengerusi Yayasan Pencegahan Jenayah Malaysia (YPJM) di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kajang di sini hari ini.

Beliau mengulas laporan media hari ini yang memetik kenyataan Lip Eng meminta Khalid memohon maaf berhubung insiden pada 8 Mei lalu, yang melibatkannya dan beberapa penduduk yang mengadakan demonstrasi terhadap Grand Saga di Bandar Mahkota Cheras....selanjutnya

No2umnO - Aku sependapat dengan Ketua polis selangor. Kalau langgar undang undang, tak perlu mohon maaf. Itu sebab aku tak respek polis ... ada yang langgar undang undang, rasuah, salah guna kuasa dan cam cam lagi. Kekadang tu berlebih lebih pulak.

1 comments:

Anonymous said...

Anak menatu Babi negara...langgar undang2 berhimpun depan kedutaan tak pukul plak..

Posting terkini

Blog Archive