KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 1, 2008

SIAPA PEMBULI INI?

Anggota polis dimaki, ditumbuk pembuli jalan

HMetro - Sekumpulan lelaki dipercayai pembuli jalan raya bertindak biadap apabila memaki hamun dan menumbuk seorang anggota polis yang cuba menghalang mereka daripada membelasah seorang pemandu kereta di Seri Kembangan, di sini, baru-baru ini.

Dalam kejadian jam 2.15 petang, tiga lelaki terbabit turut mencekak baju anggota polis berpakaian seragam yang cuba meleraikan mereka.

Tidak cukup dengan itu, mereka turut mencaci dan menghina anggota polis terbabit dengan pelbagai kata-kata yang tidak ‘enak’ didengar.

Malah, mereka yang mendakwa mempunyai saudara di kalangan pegawai atasan polis itu turut didakwa mengugut anggota polis berkenaan.

Sumber berkata, ketika kejadian, anggota polis itu dalam perjalanan ke balai polis Serdang apabila melihat dua lelaki cuba membelasah seorang lelaki lain, di satu persimpangan lampu isyarat. more...

No2umnO - Siapa yang berani lawan polis? Kecuali mereka memang benar ada hubungan dengan pegawai atasan.......Tak caya, selidik dan siasat. Itu pun kalau polis berani siasat.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive