KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 26, 2008

KUASA GHAIB PKR

bebaskutu - Hari Ahad yang lalu Saudara Yahya Sahri telah digantung tugas beliau. Menurut pembacaan politik saya yang dangkal dan tidak pernah dipandang oleh mana-mana pucuk pimpinan, perkara ini ada seseorang yang mempengaruhi TS Khalid Ibrahim. Beliau adalah seorang yang rapat dengan Saudara. Saya rasa tuduhan saya ini tidak terlalu melulu kerana mengenali beliau dan cara politik beliau dan bagaimana beliau mencincang Kabilah ABIM di Kemaman, saya tak syak lagi bahawa insan yang terlibat di belakang pemecatan ini adalah Saudara Azmin Ali.Bukan tuduhan melulu, tetapi ada beberapa fakta yang boleh mengaitkan Saudara Azmin dalam hal ini.

1. Saudara Azmin memang sangat kecewa apabila tidak dilantik sebagai Menteri Besar Selangor. Ini sangat diketahui oleh kami yang berada di dalam Bahagian Gombak.
2. Saudara Yahya Sahri adalah satu-satunya watak yang dapat mengimbangi Saudara Azmin di dalam negeri Selangor.
3. Saudara Yahya Sahri adalah antara satu-satunya survival dalam penyembelihan anggota ABIM di Mesyuarat di Kemaman.
4. Saudara Azmin Ali memang mencuba untuk menyusun oang-orang beliau di dalam Keadilan dan juga dalam pemerintahan negeri. Pengganti Yahya Sahri adalah org beliau yang telah lama tidak aktif dalam Keadilan dan cuma muncul selepas kemenangan KeADILan di dalam PRU 12.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive