KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 1, 2008

Penganjuran SUKMA Makin ‘Berserabut’

The image “http://buletinonline.net/images/pas/stadiumhokibburok1.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.buletinonline - Selepas menghadapi situasi kelam kabut sepanjang persiapan SUKMA ke XII, menjelang majlis perasmian hari ini (31 Mei 2008), pihak penganjur dilihat semakin berserabut dengan masalah jadual pertandingan pula

Terkini masalah penjadualan pertandingan melibatkan permainan hoki wanita. Ketika bahang saingan semakin membara untuk dimulakan, perlawanan hoki wanita yang akan dilangsungkan di Stadium Hoki Batu Burok, Kuala Terengganu pada 1 Jun 2008 (Ahad) terpaksa ditunda lewat sehari daripada jadual asal berikutan masalah tiada bekalan air pancut menyirami padang.

Ketika taklimat ‘post-mortem’ perlawanan pembukaan hoki lelaki di padang hoki Kompleks Sukan Gong Badak, Setiausaha Persatuan Hoki Malaysia (PHM), Hashim Mohamed Yusof berkata, beliau terpaksa menghadapi serangan pihak media akibat perlawanan di Batu Burok terpaksa ditangguhkan.

Menurut beliau, perkara itu tidak dapat dielakkan akibat pemancut air yang akan digunakan, gagal disiapkan oleh pihak kontraktor yang berkenaan. ... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive