KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 1, 2008

Kes Mukriz, Mahathir tidak berapa percaya lembaga disiplin Umno

http://www.chinadaily.com.cn/en/doc/2003-11/04/xinsrc_d43cfd3bf0294d4ba3dc91ec0c1589a7_mahathir.jpgharakahdaily - [...] "Saya tidak berapa percayai sangat dengan (Lembaga) Disiplin Umno ni, dulu kita bagi keterangan ( kes Umni Kubang Pasu) kepada mereka ada sogokkan wang supaya saya kalah, orang itu sendiri bagi bukti� is no case," ujarnya.

Beliau berkata demikian dalam satu ulasannya berhubung kes anaknya, Dato' Mukriz Mahathir yang dibawa ke lembaga disilpin Umno sewaktu ditanya wartawan dalam satu program semalam.

"Jadi, itu dia nak buat apa, ikut kehendak Presiden lah kalau Presiden benci pada Mukhriz ambil tindakan kepada Mukhriz, jangan ambil tindakan pada Zaid Ibrahim (Menteri di Jabatan Perdana Menteri) kerana Zaid adalah ahli Umno yang terbaik.

"Kerana disingkir dari Umno oleh jawatankuasa itu juga dan tidak ada peluang untuk bertanding dan ada 'suspicion' dia (Zaid) sokong parti lawan (dalam pilihan raya umum ke-12) itu adalah 'qualification' untuk menjadi menteri dalam kerajaan termasuk orang yang kalau ada duit dua tiga juta bawa dalam beg pergi ke Australia, untung dapat jadi menteri," ujar Mahathir sinis. ... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive