KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 3, 2008

Peniaga Karnival dakwa ditipu – Kerajaan Negeri, Sekretariat SUKMA tidak membantu

The image “http://buletinonline.net/images/pas/thumb/karnivalkecoh1.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.buletinonline - [...] Bagi peniaga yang berniaga ditapak karnival di belakang stadium utama itu, tidak menghadapi apa-apa masalah dengan penganjur.

Namun, peniaga yang mendaftar dengan penganjur ‘Evolution Plan Resources’ bertapak di hadapan stadium menjadi begitu marah dengan sikap penganjur yang lari meninggalkan tanggungjawab dan membiarkan mereka menghadapi pelbagai masalah.

Para peniaga terkejut dan merasa tertipu apabila pemilik khemah memaklumkan bahawa khemah-khemah yang telah dipasang akan dirobohkan kerana pihak penganjur tidak membayar wang pendahuluan kepada mereka.

Setelah perbincangan dibuat diantara peniaga dengan pemilik khemah yang dikenali sebagai ‘Cikgu Zul’, para peniaga mengucapkan rasa syukur kerana mereka dibenarkan terus berniaga atas dasar ihsan Cikgu Zul yang kasihan melihat nasib para peniaga.

Walaupun begitu, lebih 60% peniaga telah membuat keputusan untuk menutup perniagaan dan meninggalkan karnival SUKMA, kerana ‘serik’ dan tidak tahan menghadapi masalah ketiadaan bekalan air, elektrik dan kekurangan pengunjung .... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive