KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 5, 2008

Sharir Samad perbodohkan rakyat?



Aku cukup yakin Shahrir Samad tahu bila kenaikan harga minyak akan berlaku dan kalau ini benar, kenapa bersungguh sungguh dia cuba menipu rakyat? Siap sebut bulan Ogos. Ingatkan bila tak der Shafie Apdal, keadaan akan berubah. Rupanya Shahrir ni pun sama je.

Kalau ke hutan. cari tunggul yang kering untuk dijadikan kayu api. Tapi kalau tunggul tunggul ini di letakkan di Kabinet dan dijadikan menteri. Tunggul tidak akan berfungsi. Tersengih sana tersinggeh sini. Duduk kat ofis, boroi kan poket dan perut. Makan gaji buta. Tak ku halal kan walau satu sen.

1 comments:

Anonymous said...

Shahrir ni lah menteri paling bangang tapi berlagak intelektual. Dulu masa zaman Tun M, dialah yg paling vocal bagi pendapat2 'cerdik' siap perli Dr M. Hentam orang dia cukup main pandai. Bila bagi jawatan, buat kerja macam kepala taik.

Ni yang buat aku rindu pada zaman Mahathir. Harga barang boleh kontrol. Tapi sekarang ni supermakrket diam-diam naik harga barang, ada yang sampai 70% lebih mahal ... kementrian Shahrir buat apa? Menteri taik !!!

Posting terkini

Blog Archive