KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 5, 2008

Mekanisme kepala hotak!

 tranungkite - “This is not an attempt to be popular” F**k Lah cakap dalam berita malam tadi.

Wife gua cakap, F**k Lah saja nak carik alasan mau letak jawatan. Kira kalau dia resign lepas ni bukan sebab kepimpinan dia lemah atau pun Firaun membebel tak sudah-sudah. Atau bukan sebab orang UMNO sendiri benci beliau. Dan menantunya sekali.

Kali ini jika F**k Lah resign, ialah kerana tekanan rakyat akibat tindakannya meletakkan jawatan. Itu persepsi wife gua, yang juga bukan ahli politik atau pun ahli mana-mana parti politik. Macam gua jugak. Hanya rakyat marhaen yang pandai kritik sahaja.

F**k Lah kata ini adalah satu mekanisme baru untuk mengurangkan beban subsidi kerajaan kepada rakyat. Bagaimana pula dengan beban rakyat di atas batu jemala dan bermacam-macam batu lagi di tubuh badan mereka?

Selepas huru-hara semalam, oh ya! Gua rasa laporan polis perlu dibuat kerana kenyataan secara mengejut mengenai kenaikan harga minyak itu menyebabkan seluruh negara menjadi huru hara. Pekan Kuala Klawang di Jelebu yang hanya ada 4 stesen minyak itu telah diserbu hinggakan kesesakan lalulintas terjadi. Di Semenyih pula, polis terpaksa berkawal di 2 buah stesen minyak yang telah awal-awal lagi menghentikan operasinya kerana mahu mengaut keuntungan jualan harga baru. F**k Lah patut ditahan di bawah ISA kerana menimbulkan huru hara.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive