KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 19, 2008

Bogel atau tidak .... peduli apa !!!

Hari ini semua akhbar menyiarkan berita yang sama. Semuanya berkenaan penafian pihak hospital terlibat di dalam membogelkan DS Anwar Ibrahim ....

Pengarahnya, Datuk Dr Zaininah Mohd. Zain berkata, sebelum pemeriksaan, dua pakar menerangkan secara terperinci mengenai prosedur pemeriksaan itu kepada Anwar dengan kehadiran peguam beliau.

Katanya, pemeriksaan itu dilakukan oleh dua orang pakar tersebut hanya setelah memperoleh persetujuan bertulis daripada Anwar.

“Beliau kemudian diperiksa oleh dua orang pakar itu mengikut prosedur klinikal tertentu semasa keseluruhan pemeriksaan berkenaan dijalankan. Tidak pernah sama sekali kesopanan dan ketertiban beliau dinafikan sepanjang tempoh pemeriksaan itu,” kata Dr Zaininah dalam kenyataan di sini hari ini.

Anwar, 61, dibawa ke HKL pada malam Khamis, hari beliau ditangkap untuk tujuan menjalani ujian DNA terhadap aduan liwat oleh bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan, 23. Beliau kemudian dibawa balik ke Ibu pejabat Polis Kuala Lumpur pada pukul 10.34 malam selepas menjalani pemeriksaan perubatan. - Uloya
Perlukah penjelasan? Ketika DS Anwar di bawa ke Hospital Kuala Lumpur, beliau di kelilingi oleh polis dan pihak hospital. Semuanya sedang berusaha untuk mendapatkan DNA DS Anwar Ibrahim. Siapakah yang dibawa oleh DS Anwar sebagai saksi kepada beliau? Kalau semuanya adalah di pihak yang satu lagi, maka perlu lah berita seperti ini dinyahkan dari kepala otak masing masing. Poooorrraaaahhhh !!!!

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive