KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 28, 2008

Ezam beri kemenangan percuma kepada Anwar?

Pabila ada ura ura Anwar akan bertanding di Bandar Tun Razak, Ezam berusaha untuk menjadi calun menentang....

UM |Ketua Angkatan Muda Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mohamad Ezam Mohd. Nor bersedia bertanding melawan Penasihat parti itu, Datuk Seri Anwar Ibrahim pada pilihan raya kecil Parlimen Bandar Tun Razak.

Ezam berkata, beliau tidak gentar untuk menghadapi bekas Timbalan Perdana Menteri itu sekiranya dipilih oleh pucuk pimpinan tertinggi BN untuk bertanding.
dan apabila Anwar membuat kenyataan akan bertanding di Kulim .... ini pula kata Ezam - Ezam teringin cabar Anwar di Kulim.

Khabar angin bertiup kencang di dalam UMNO bahawa Ezam akan memberikan kemenangan percuma kepada Anwar sekiranya beliau menjadi calun UMNO menentang bekas bossnya itu nanti. Menurut maklumat di dalam, UMNO cukup ragu ragu pada sikap Ezam yang boleh berbuat apa sahaja demi wang, lantas peluang untuk menentang Anwar itu nanti akan berubah kepada tujuan lain, sebaliknya memberikan kemenangan kepada Anwar dengan mudah.

2 comments:

Anonymous said...

wak ekau ingat umno berani ko calunkan ezam? mampus kena tipu wakakaka....kita tengok nanti

Anonymous said...

Ezam won his popularity when he was fighting for Anwar. Now he is losing his popularity for turning against Anwar. Hope he would stand against Anwar in by-election so that he could be terminated once and for all.

suresh

Posting terkini

Blog Archive