KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 27, 2008

Gambar 'lucah' di siaran Astro

MStar | DUA hari lepas saya terserempak dengan satu cerita channel astro yang memaparkan kisah orang asli di luar negara. Apa yang mengejutkan saya siaran itu memaparkan wanita tanpa baju secara terang dan jelas.

Siaran tu rasanya dalam satu jam. Memang tak ada tapis-tapis langsung. Amat memalukan dan lebih sakit hati, org-orang lelaki dirumah sampai tak berkelip mata tengok. Suruh tukar channel lain baru tukar.

Kenapa tak ada orang bising-bising pasal ni? Tak ada ke orang tapis siaran macam tu? Selama sejam seolah-olah penonton dihidangkan dengan filem lucah secara percuma.

Kalau artis pakai seksi ramai orang bising tapi ini bukan seksi tapi dah kira tahap bogel. Tolonglah siapa-siapa yang prihatin buatlah sesuatu.

Eina Reina

2 comments:

Anonymous said...

Kalau tak silap saya pernah tengok agak lama mungkin setahun.

Bagi saya itu cara hidup mereka, dan program itu di discovery channel. Sebagai orang berilmu dan modern patut kita belajar apa terjadi di sebalik dunia ini.

Please la. if anyone say this is sexy I think they got nothing else in their mind other than sex.

suresh

Mohd Izwan Ismail said...

aku rasa kau ni pun tak gunakan akal yang logik... tu dah tentu2 orang asli (living with the mek tribe kot?? )

takkanla semata2 ko, tak pasal2 orang discovery kena bawak baju suruh awek2 tu pakai.. tu yang laki2 dia tu pakai buluh kat 'situ' tu ape cerita...

open mind la skit, there might be some population whom is not as fortunate as we are...

ko ni memerlukan 'anjakan paradigma' la... kalau tak suka, tamatkan je servis, layan la saluran prima.. lagi rosak akal minda fizikal mental semua lah...

Hail Freedom~!

Posting terkini

Blog Archive