KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 3, 2008

”Saya tidak kata saya tidak pergi ke Kondo itu,” kata Anwar selepas Tok Guru Nik Aziz Menziarahinya

buletinonline - [...] Walaupun begitu menurut agensi Bernama lewat kelmarin, Pengarah HKL telah menafikan yang pihaknya mengeluarkan sebarang maklumat berkenaan rekod pemeriksaan Saiful.

The image “http://buletinonline.net/images/berita7/anwar%40aziz.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.Anwar juga enggan menjawab persoalan samada beliau membawa bersamanya Saiful dalam perjalanannya keluar negeri berikutan beberapa liputan media yang mendakwa tuduhan terhadap Anwar juga berlaku di Singapura, Bangkok dan Hongkong.

”Ada beberapa perkara yang dia perlu berunding dengan peguamnya dahulu kerana penyiasatan sedang berjalan. Apa yang saya boleh katakana adalah, tiada apa yang perlu dibimbangkan,”kata beliau.

Mengulas pertemuan antara beliau dan Tok Guru Nik Aziz, Anwar mengatakan Tok Guru melahirkan rasa prihatinan beliau terhadap tuduhan yang berlaku.

Tok Guru turut melahirkan rasa kesalnya dengan permainan taktik kotor yang berulang kali kedua dalam masa sepuluh tahun.

"Tok Guru kata kepada saya, supaya saya sabar menghadapinya,” kata Anwar.

Anwar mengucapkan terima kasih atas kesudian Tok Guru Nik Aziz yang mengunjunginya ketika beliau berhadapan dengan dugaan tersebut.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive