KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 28, 2008

Histeria makin menjadi jadi



Penyakit histeria di sekolah Men. Tanjung Lumpur, Kuantan semakin menjadi jadi. Ia sudah bermula sejak 3 bulan lalu. Ini lapuran Utusan meloya, akhbar kebanggaan UMNO.

Gangguan histeria yang berlaku setiap hari sejak tiga bulan lalu itu tidak menampakkan jalan penyelesaian sehingga hari ini, sekali gus mencetuskan persoalan adakah sekolah itu wajar ditutup dan para pelajarnya dipindahkan ke sekolah lain.
Itu sekolah di Kuantan dan histeria ini berlaku Pulau Pinang, KLIK SINI

Kalau sekolah di Kuantan perlu di tutup .... di pulau pinang apa yang perlu di tutup?

1 comments:

mangchikla said...

Pengorbanan org PR berbanding BN:

"Terima kasih pada Malaysiabiz yang menyediakan tempat tidor, mandi dan gosok gigi. Perisik Rakyat yang jadi cameraman, boleh jugak member-member lain cikplak. Matcomot…tima kasih diatas sarapan pagi…burger dan nugget. Aku lupa dah nama yang tukang beli mineral water….tima kasih. Ummi Anni…timakasih diatas cucoq udang..masa lapaq semua sedap. Syaomel…sebab bagi pinjam kamera. Dan Hadi yang sponsor laptop.

Terima kasih pada Hj. Ismail, sebab tolong dapatkan media tag dan belanja kopi O. Pada Mejar K dan Abang Man dari bilik gerakan Kg. Pertama. Pada Bariah yang sponsor duit minyak. Pada member-member yang tolong promo dari jauh… Raden No2Umno (nyelit jgak tuh.isk, muekeke), Amin Becok, Sam Ahmad Republikkata, member-member yang bagi info melalui SMS….dan terima kasih pada semua tukang komen…"

sampai berenti kerja:

"Lepas ni, aku balik macam dulu..mungkin lebih teruk lagi. Ada kambing dah habis jual…pilihanraya punya pasal. Ada kerja, berhenti….gatai nak berpolitik. Jadi blogger yang tak dak gaji…buat kerja gila ni."

tapi ada syarat:

"Pada pemimpin yang dah dipilih dan diamanahkan untuk membuat amal kepada rakyat, ini masa untuk membuktikannya. Hangpa buat baik, aku sokong. Hangpa buat tak senonoh…..siap hangpa!"

Posting terkini

Blog Archive