KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 21, 2008

UMNO cipta Kabinet Bayangan PKR

Di dalam minggu ni kita berhadapan dengan banyak tohmah dan fitnah dilemparkan oleh Barisan Nasional. Berani kerana benar, takut kerana salah. Maka selepas pengedaran kabinet bayangan, UMNO kononnya buat buat tak tau. Sedangkan isu kabinet bayangan ini sudah di edarkan kali kedua sejak pilihanraya Mac yang lepas.

Kalau korang masih ingat .... dibawah ini adalah kabinet bayangan yang dikeluarkan pada PILIHANRAYA UMUM bulan Mac yang lepas. Gara gara Kabinet Bayangan ini ... Pakatan Rakyat menang 5 negeri.



dan ini pula kabinet bayangan yang kedua di keluarkan hari ini, tersebar luas di Permatang pauh dan sehingga ke Parlimen.


Perlunya kreativiti untuk mencipta Fitnah dan hasut. Kalau setakat benda yang sama berulang ulang .... kita dah boleh agak, ini semua kerja UMNO. Tidak bijak tapi nak buat jahat.

Parti yang bukan jantan untuk bertanding depan depan. Lepas tabur fitnah, buat buat tak salah. Itu biasa ... dan mata kita sekarang tertumpu pada mereka. Parti yang kononnya parti Melayu tapi perangai cam Yahudi. Jangan kerana kabinet bayang bulan Mac dulu PR dapat 5 negeri dan kerana Kabinet Bayangan yang baru ini, Anwar jadi Perdan menteri. AKu akan tumpang ketawa .... sampai terkentut kentut.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive