KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Oct 11, 2008

Abdullah jadi Quran buruk Umno dan bangkai bernyawa pada Rakyat

suarakeadilan | ... Kalau dulu masa belum kawin dengan Jeanne, kakitangan di putrajaya terpaksa menunggu lama baru Abdullah menjelma untuk berucap di perhimpunan mingguan di JPM. Lepas kahwin pula Abdullah kelihatan lesu dan kurang bermaya di sebabkan terpaksa bangun lebih awal kerana masa tidor dan bangun Abdullah di tentukan oleh isterinya.

Namun kini semuanya telah berbeza, walaupun Abdullah masih bergelar Perdana Menteri tetapi dia tidak layak lagi bercakap pada media kerana apa yang akan di cakapnya sudah tidak memberi manfaat pada Negara maupun rakyat.

Begitu juga untuk berjumpa orang kenamaan dari luar Negara. Abdullah tak perlu lagi ‘menyibuk’ kerana tak akan ada pelabur yang akan yakin dan percaya padanya lagi.

Bagi rakyat itu semua tak jadi halangan. Sebagai manusia Abdullah berhak menikmati pelbagai rahmat yng di angugerah tuhan kepada hambaNya.

Namun apa yang mungkin di pertikai rakyat adalah wang rakyat yang diberi kepada Abdullah yang masih memegang jawatan sebagai perdana menteri. Wang berupa gaji, elaun, kenderaan, lawatan dan pelbagai tip keistimewaan yang di terima oleh Abdullah adalah hak rakyat.

Apa guna ada PM sekiranya jawatan tersebut tidak memberi makna dan manfaat kepada Negara dan rakyat?. Rakyat berada di persimpangan berhubung kedudukan Abdullah sekarang. ...selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive