KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Oct 20, 2008

UMNO .... Tolong undi Mat Tyson !!!

Tok Imam yang sebelum ini cerita pasal tabung Azan, dah pening kepala. Dia marah ada pihak yang cuba ujudkan OMBAK bagi kacur kacir perhubungan dalam UMNO sendiri,

"Umno kena ada kombinasi pemimpin yang baik, bukan gandingan yang mantap seperti yang sering kita dengar kebelakangan ini. Yang penting, gandingan itu serasi. Kalau Umno kuat, orang Melayu pun akan kuat," katanya. Beliau juga membidas pihak yang tidak menghormati malah cuba mempersoalkan keputusan Majlis Tertinggi terutama dalam soal tempoh pemilihan yang diputuskan diadakan pada Mac depan.

"Ini keputusan Majlis Tertinggi, janganlah dalam hal ini pun nak melobi. Kita kena taat pada pimpinan, kalau buat sesuka hati, wujudkan ombak ini, Umno boleh roboh kalau ini cara yang dilakukan. Saya tak buat macam tu," katanya.
Sebenarnya dia marah sebab masih berada di tempat tercorot dalam pencalonan Timbalan Presiden. Kah kah kah ...kesian, dok belasah bangsa lain cerita pasal AZAN, nak lobi bangsa Melayu, rupanya orang lupa nak calonkan dia.

Wey Mat .... Walaupun namanya Timbalan Presiden UMNO. Bahasa Inggeri kena pandai.
Wakakakaka ...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive