KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Oct 20, 2008

Najib sanggup masuk mahkamah ?

pahangdaily | Saya telah diserang oleh musuh-musuh saya kononnya saya mengamalkan upacara agama Hindu. Semua bolehlah merujuk kepada Dato' Sri S Samy Vellu yang mana beliau boleh mengesahkan bahawa saya tidak pernah bersama-sama dengan beliau di sebarang majlis upacara agama Hindu. Saya sanggup bersumpah dengan nama Tuhan bahawa saya adalah seorang Muslim yang beriman denganNya.

Saya terus dikaitkan dengan pembunuhan Altantunya. Saya sekali lagi ingin bersumpah dengan nama Tuhan bahawa saya tidak pernah mengenali Altantuya.

Saya sanggup dihadapkan ke mana-mana mahkamah demi membersihkan semula nama saya yang cuba dicemari oleh mereka yang iri hati kepada pencapaian saya selama ini dalam membangunkan bangsa dan negara. Saya ingin menafikan komunikasi SMS saya dengan peguam Datuk Muhammad Shafee Abdullah mempunyai sebarang unsur salah guna kuasa.... selanjutnya.

2 comments:

Unknown said...

Percayaka... tak percayaka.... tapi dia kata dia sumpah dengan nama tuhan. tuhan mana tu. kalau tuhan Allah kenapa tidak disebut saja "dengan nama Allah"

wahai sang mulut merah, tolonglah. tolonglah cari kaedah membersih diri yang rakyat boleh percaya dan terima.

mangchikla said...

saya juga tammo bersumpah mmg saya xkenai ngan Raden the Jowo...(Aisey, afsio ade word verification yob?)

Posting terkini

Blog Archive