KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 18, 2008

Al Arqam vs Ayah Pin

melalui email

Bila di pesong sikit, ada orang dah pening kepala. Aku bukan nak marah, tapi lain kali guna otak sikit.

Bukan per .... mula mula cerita pasal sajak kematian, pastu melencong ke Al Arqam pulak. Bukan besar sangat masalahnya. Dalam ramai budak-budak yang saksikan video tu, sorang je yang panik.

Korang bagi dia tengok blue film ... panik tak? kalau tak panik maknanya dia dah biasa. Budak tu panik sebab tak biasa tengok video Sajak Kematian. Kalau dah biasa ... tak der masalah. Kalau kejut kejut masa tidur pun mungkin semalam atau dua, lepas tu dia bantai dengkur semula.

Sama gak macam tengok citer hantu kat TV3 dan Astro .. bila cerita di ulang sampai filem dah jadi genting, mula mula tengok tu, tutup muka dengan bantal. Bila dah dua dan tiga kali, budak yang takut tadi duduk depan TV.

Yang menariknya budak sekarang ni, kalau tengok awek mat salleh pakai bikini, mata tak pejam celik. Bukan tu je, ada adegan tu sampai cium berdecit decit, tak orang kesah pun. Aku bukan nak kata budak budak .... tapi mak bapak pun buat buat tak nampak. Anak yang tengok sampai meleleh air liur.

Bila isu video kematian ni di pesongkan ke Al Arqam, aku dah rasa lain macam.

Korang baca artikel dan berita dari Malaysiakini ...
Raihan, Rabani dan Hijaz berakar umbi dari al-Arqam...
Penjelasan kumpulan Raihan, Rabani dan Hijaz ...
Kami memang bekas anggota al-Arqam...

Sekarang semuanya cerita pasal Al Arqam....

Diorang memang dulu orang Arqam, tapi apa kena mengena dengan video tu? Sedangkan kalau orang lain yang buat video tu, takkan nak bagi tau asal usul diorang ni.

Sama la jugak dengan JAM AZAN yang korang beli kat kedai kedai dan di Mekah. Semua barang tu buatan China. Yang penting, kita tahu waktu sembahyang dan dan barang tu murah. Dari mana asal usul nya bukan hal penting.

Dalam sedar atau tidak ... AL Arqam ni memang secocok untuk di gunakan bagi menutup kes Ayah Pin. Yang penting untuk kita fikirkan adalah,
Ustaz Ashaari dah kena ISA .. tapi AYAH PIN ... sampai sekarang tak der sapa berani tangkap.

Betul jugak jangkaan kawan kawan ... Ayah pin tak nak jadi PM tu sebab sampai sekarang dia bebas. Wakakakakka .... sapa kena kelentong lagi?

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive