KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 5, 2008

Apesal komisyen aku makin kurang?

http://www.eurocopter.com/w1/jrotor/69/iso_album/rotor69_22_ec725_200x600.jpg

September .....

Isu pembelian 12 helicopter Eurocopter bernilai RM2.3 bilion bagi menggantikan helikopter Nuri timbul sebaik ianya diumumkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi pada 26 September lalu. - Rujuk Hmtero
Selepas tu ..
"Mengenai harga, semasa saya keluarkan kenyataan iaitu RM1.7 bilion, itu berlaku sedikit kesilapan... saya minta maaf pada kesilapan itu. - MStar
Hari ini
Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, tuduhan pembangkang bahawa kerajaan berbelanja besar bagi pembelian 12 unit helikopter Eurocopter EC725 bernilai RM1.604 bilion - Utusan
Lu orang punya komisyen tak kurang, asyik asyik potong komisyen aku. Hoiiii !!!! Lu orang ada betul ka? Rugi la ini macam punya niaga. Gua punya komisyen makin kurang nihhhhhh !!! ..

Mau kena BOM ka?

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive