KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 3, 2008

Yeaaa ... aku dah boleh jadi bomoh !!!

Nak telek nombor aku tak pandai. Guru pun tak der nak ajar. Kalau korang nak jadi bomoh, mari ikut apa yang aku buat. Ini belajar melalui pengalaman.
Tak payah betapa kat Gunung Semanggol. Betapa kat rumah sambil tengok ASTRO pun boleh buat.

Petuanya .... Sebelum nak betapa dalam rumah, korang kena singgah 7 Eleven dulu, beli prepaid RM100.00, air mineral 2 dozen, chocolate dua tiga bungkus dan rokok 2 kartun.

Tak payah guna guru silat bagai ... main buat buat sendiri je. Ternyata berkesan. Dalam tempoh 2 minggu ni aku dah test ... 2 benda yang aku telek semuanya betul.

Mula mula kes Razak Baginda ... aku dah agak dia akan lepas. Betul ... Kah kah kah !!!
Sebelum tu aku ada telek pasal siasatan Eurocopter oleh PAC ....
Korang check berita ni

Jawatankuasa Kira-Kira Wang Negara (PAC) yang bermesyuarat Parlimen hari ini mendapati tiada penyelewengan dalam prosedur pembelian helikopter Eurocopter yang bernilai RM1.604 bilion.

Perkara itu diumumkan oleh Pengerusi PAC, Datuk Seri Azmi Khalid, petang ini.
Semuanya betul ... sekarang aku dah boleh jadi BOMOH !!!! Wakakakakaka ..... berjaya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive