KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Dec 12, 2007

HINDRAF: BERITA ANGIN TERUS TERSEBAR

Sehingga hari ini sudah ada 2 berita tentang penemuan senjata di dalam kontena. Kalau sebelum ini digembar gembur kan tentang terdapatnya senjata di dalam kontena di Batu Caves, kini ada berita tentang penemuan kontena di Pelabuhan Kelang, juga mengandungi barangan yang sama. Senjata ....

Berita terdahulu, dikaitkan dengan pengedaran SMS oleh Tengku Adnan yang terus menafikan tuduhan itu dan yang kedua ini tidak lah diketahui.

Namun usaha untuk merosakkan keharmonian rakyat di malaysia terus dijadikan senjata politik sesetengah pihak yang sehingga kini tiada siasatan yang dibuat. Malah tiada pendedahan siapa yang membuat punca pengedaran SMS tersebut.

Seperti yang disebut sebelum ini, wak cukup yakin bahawa tiada SMS yang terselamat dari dibabitkan dengan penyebaran berita angin sebegini kerana nombor pemilik boleh dirujuk di syarikat telekomunikasi dan malangnya sehingga sekarang tiada tangkapan dibuat. Benarkah kandungan sms ini atau ia sekadar mainan politik untuk menimbulkan kekecohan antara kaum.

Yang pasti ada yang beruntung dengan kepercayaan penerima dengan berita ini. Alangkah bodohnya. .....

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive