KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Dec 28, 2007

JOM BER XPDC

Menjelang sambutan tahun baru pada malam 31 Disember 2007 ini, Pemuda PAS Wilayah akan bersama Ketua Pemuda PAS Pusat, YB. Salahuddin untuk turun bertemu rakyat. Acara tahunan yang saban musim menjadi medan dakwah ini akan mengembelingkan segala keringat anak-anak muda yang berjiwa merdeka untuk berkongsi erti iman dan Islam bersama reranting umat yang kian rapuh oleh gelojak sosialisasi.

XPDC ini akan bermula seawal pukul 9.30 malam, 31 Disember ini di ruang legar utama Masjid KLCC. Kedatangan para peserta, khususnya ahli PAS amatlah digalakkan bagi kita bersama-sama membawa misi dakwah.

Bagi ahli-ahli PAS disarankan memakai baju atau uniform yang mempunyai logo Parti. Bagi yang bukan ahli PAS digalakkan untuk memakai baju berwarna putih.

Program akan dimulakan dengan taklimat dan tazkirah ringkas dari pimpinan Pemuda PAS. Seterusnya edaran risalah dakwah yang berkaitan dengan pengenalan kepada adab-adab sosialisasi cara Islam akan dilakukan sekitar medan KLCC dan juga beberapa tempat disekitar Kuala Lumpur.

Inilah peluang kita. Datanglah beramai-ramai untuk kita menyaksikan sendiri kancah sosialisasi yang kian menghujani negara kita. Kita bertanggungjawab untuk membersihkan ‘bah’ ini agar tidak terus menghayutkan anak-anak muda kita.

Untuk keterangan lanjut sila hubungi Sdr. Hafiz : 017-3712598

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive