KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 17, 2008

IDRIS BAKAL TINGGALKAN NAJISNYA DIT'GANU

“Saya hanya seorang pekerja parti yang sanggup memberikan perkhidmatan dan sekiranya saya disuruh bertanding untuk kerusi Parlimen, saya akan berbincang dengan Perdana Menteri.
MB Terengganu sedia ke Pusat?

KUALA TERENGGANU 16 Jan. – Menteri Besar, Datuk Seri Idris Jusoh hari ini menyatakan kesediaannya untuk dilantik sebagai menteri Pusat selepas pilihan raya umum akan datang sekiranya pucuk kepimpinan tertinggi parti memutuskan sedemikian.

“Saya hanya seorang pekerja parti yang sanggup memberikan perkhidmatan dan sekiranya saya disuruh bertanding untuk kerusi Parlimen, saya akan berbincang dengan Perdana Menteri.

“Tetapi setakat ini saya tak tahu, tetapi saya akan ikut dan bersedia bertanding di peringkat Parlimen atau Dewan Undangan Negeri (DUN) jika Presiden parti, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi memutuskan sedemikian,” katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat mingguan Exco kerajaan negeri di Wisma Darul Iman di sini.

No2umnO - Bersedia untuk pindah? Kemungkinan ini adalah benar kerana Jasanya kepada Abdullah Badawi di dalam membenarkan beberapa projek negeri dibelasah oleh rakan baik PM, Patrick Badawi. Alasan kedua yang mengukuhkan lagi perpindahan beliau adalah kerana IDRIS JUSOH sudah tidak lagi disukai oleh rakyat Terengganu termasuk dikalangan orang orang UMNO sendiri kerana menjadi LEMBU yang dicucuk hidung oleh PM. Di dalam masa yang sama Idris turut menyenaraikan 30 calun baru kerana sebelum ini ramai antara pemimpin dan wakil rakyat Terengganu yang turut tidak disukai oleh rakyat. Tunggul buruk akan diganti dengan tunggul buruk yang lain.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive