KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 10, 2008

Selamat datang Najib, inilah laporan politik UMNO Bahagian Marang

The image “http://buletinonline.net/images/pas/slamatdatangnajib2.gif” cannot be displayed, because it contains errors.

(poster yang tiada wajah Man Bakar)
dipetik: buletinonline

Kedudukan sekarang lebih teruk lagi. Man Bakar kurang turun ke padang. Selain dari sibuk dengan tugas sebagai Timbalan Menteri Sumber Manusia, dia juga sibuk mengumpul harta dan wanita. Telah menjadi rahsia umum tentang pembinaan istana jutaan ringgitnya di Putrajaya dan telah menjadi buah mulut tentang ‘wanita’ teman baiknya yang di simpan di sebuah ‘golf resort’.

Walaupun Man Bakar mempunyai hubungan yang baik dengan MB tetapi dia ‘berbalah’ dengan Dr Abd Latiff (ADUN Bukit Payung), dan juga berbalah dengan Alias bin Abdullah (ADUN Alor Limbat) yang juga Timbalan Ketua Bahagian Marang. Masalah perebutan kuasa dan jawatan serta masalah peribadi yang sedia ada menambah burukkan keadaan.

The image “http://buletinonline.net/images/pas/selamatdatangnajib3.gif” cannot be displayed, because it contains errors.
(Persiapan menyambut Dato' Seri telah dibuat secukupnya)

Masalah DUN Alor Libat pula adalah banyak kepada masalah Alias Abdullah sendiri. Isterinya tidak mesra pengundi. Walaupun ‘propaganda’ pernah dibuat oleh kerajaan negeri bagi meningkatkan imej Alias, namun kerana tidak tinggal didalam kawasan(tinggal di Jalan Pejabat Kuala Terengganu) menyebabkan rakyat payah untuk bertemu beliau.

Masalah Alias ditambah dengan sikap Pegawai khasnya, Mohd Sabri bin Ali dan Sayuti yang tidak disenangi oleh masyarakat kerana mengutamakan kroni dalam pengagihan projek dan juga mempunyai perangai yang tidak molek.

Alias juga bermusuh dengan geng Hj Yusuf Musa, bekas calon 1999. Beliau juga gagal didalam menyelesaikan masalah perlantikan pengerusi JKKK.dan juga masalah cawangan didalam DUN Alor Limbat. Ini menyebabkan terdapat 13 cawangan menolak pencalonan beliau sebagai calon BN dalam PRU akan datang. Antaranya Cawangan Tanjung Ketom, Kg Serada, Kg Pak Madah, Kg Rawai, Padang Kabar, Beladau Selat, Kepong, Pengadang Baru, Padang Midin, Binjai Berambu, Gong Kiat, Pengkalan Setar dan Kg Baru Serada. |more...|

Rujuk juga : Selamat datang Najib, gambar Deris ada, Dr Latiff ada, Man Bakar tak dok!

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive