KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 25, 2008

2 - 3 HARI TAK KELUAR RUMAH


“Mula-mula saya fikir dan cakap kepada isteri, kalau ini keputusan rakyat Kedah nak buat, eloklah saya tinggalkan politik.”

Demikian luahan bekas Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Mahdzir Khalid semalam yang secara terbuka mengakui terfikir untuk meninggalkan arena politik selepas BN negeri tewas kepada pembangkang pada Pilihan Raya Umum Ke-12 lalu.

“Namun saya berfikir lagi, kali ini nampak orang yang sayang saya iaitu mereka yang bagi kemenangan kepada saya pada pilihan raya umum 2004 dan 2008 di Pedu.

“Saya bersemangat kembali dan umpama kata pepatah, ‘membujur lalu, melintang patah’, saya bertekad tidak akan pergi ke mana (tinggalkan politik),” katanya di sini semalam. Kosmo

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive