KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 25, 2008

UTUSAN CUBA SEMBUNYI KHAIRY

Khairy bersembunyi atau disembunyikan

Tiket percuma tapi bayar levi kepada FAM
Utusan Merapu
KUALA LUMPUR - Persatuan bola sepak negeri yang memberikan tiket percuma bagi perlawanan bola sepak dalam liga tempatan perlu membayar levi kepada Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM).

Timbalan Presiden FAM berkata, tindakan persatuan bola sepak negeri yang menawarkan tiket percuma kepada peminat bola sepak khususnya di Kedah dikhuatiri mengundang masalah.

‘‘Inilah masalahnya bila pembangkang mengambil alih persatuan bola sepak negeri, semua mereka hendak berikan secara percuma tetapi perkara ini perlu mengikut perjanjian yang ditetapkan,’’ katanya kepada media dalam sidang media klinik penyerang Ian Rush di sini, semalam.

Jelasnya, persatuan bola sepak negeri perlu membayar levi kepada FAM jika mereka memberikan tiket percuma kepada penonton yang ingin menyaksikan perlawanan bola sepak liga tempatan.

‘‘Mengikut perjanjian yang telah ditetapkan setiap persatuan bola sepak negeri perlu menjelaskan bayaran levi sebanyak 10 peratus kepada FAM mengikut komisen penjualan tiket yang ditetapkan.

Siapakah Timbalan Presiden FAM kalau bukan Khairy Jamaluddin, menantu ABdullah Badawi yang menang di Rembau dengan kaedah samseng dan menipu. Tetapi tidak disebut namanya di dalam berita diatas, kecuali jawatannya sahaja. Rupa rupanya di dalam senyap senyap, mulut cabulnya cuba mencelah untuk mengkritik kerajaan baru negeri kedah di dalam tindakan mereka memberikan tiket percuma. Kalau mahu tunggu PM dan menantunya memberikan tiket percuma .... jangan harap kerana selama 4 tahun, apa yang kita dapat?

Dalam pada itu PADAH yang dimaksudkan adalah kesesakan dan kekecohan yang berlaku pada malam tersebut dan untuk pengetahuan menantu Dollah, masalah ini berlaku dimana mana sahaja termasuk dalam dan luar negeri. Maka jangan jadikan isu tiket percuma sebagai punca kemalangan itu kerana apa pun yang KHAIRY katakan sekarang ..... bakal dibuang ke tong sampah oleh rakyat Malaysia.

3 comments:

mangchikla said...

so wat's da problem my fren, my compadre, main man, top honco, big daddy, dude! Hmmm, my ticket income is RM0.00. Lemme c, RM0.00 x 10/100 = , well whaddaya knowwww RM 0.00000000........ akakkkkakkaakka.. Cak!!!

Anonymous said...

ekelehhh...siberok sekok nii...menyebok je..!!!! ko tak boleh buat cm tu dok je la dediam!!

tau le MB kedah tu selesaikan..

bengong..!!!sebok negeri org pulak...jage le negeri sendiri tu yg baik no kate tempat tumpah darah anak jati rembau...!!!

baghal....!!!!

Anonymous said...

Sekurang-kurangnya rakyat Kedah dapat merasa mereka dihargai dgn pemberian tiket percuma,pakailah akal sikit KJ,kalau capacity stadium tu untuk 10,000,tapi yng datang 20,000.Takkan nak sumbat semua sekali kat dlm tu.Dosa besarkah kalau kerajaan negeri Kedah menghadiahkan tiket free kepada rakyat kalau nak dibandingkan dgn projek myteam yng menelan jutaan ringgit duit rakyat...?Apakah hasil yng kita dapat?Apakah prestasi Myteam sekarang ni di tahap yng terbaik?Cuba kita renung....bagus sangat ke si KJ ni?

Posting terkini

Blog Archive