KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 7, 2008

7 BAS DI TERENGGANU

Beberapa buah Bas di tahan di Masjid Tengku Tengah Zaharah Kuala Terengganu



Sementara itu .... Menurut berita haruan

Lebih 10,000 anak Kelantan pulang mengundi

KUALA LUMPUR: Lebih 10,000 anak kelahiran Kelantan yang berada di sekitar Kuala Lumpur, pulang ke negeri itu hari ini bagi menunaikan tanggungjawab sebagai pengundi pada Pilihan Raya Umum, esok.

Sebanyak 100 bas sewa khas disediakan oleh badan bukan kerajaan (NGO), Majlis Permuafakatan Anak Kelantan di Perantauan (Muafakat), untuk membawa mereka pulang ke 14 destinasi di seluruh Kelantan.

Pengerusi Muafakat Prof Hashim Hassan berkata kemudahan disediakan buat pertama kali dan percuma itu, bagi memudahkan anak-anak Kelantan di perantauan terutama di sekitar Lembah Klang pulang untuk mengundi.

Hashim berkata selain perkhidmatan bas ekspres, Muafakat turut memberi sumbangan “duit minyak” kepada anak-anak Kelantan yang pulang dengan kenderaan sendiri.

“Mereka yang terpilih ini terdiri daripada mereka yang datang mendaftar menyertai program berkenaan di PWTC (Pusat Dagangan Dunia Putra) dua minggu lalu.


“Mereka dikehendaki menyemak semula pendaftaran di kaunter-kaunter yang disediakan di sini mengikut kawasan Parlimen masing-masing dengan mengemukakan kad pengenalan,” katanya kepada pemberita di kawasan tempat letak kereta di Stadium Hoki Bukit Jalil, di sini.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive