KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 7, 2008

Report Debat Khairy VS Cikgu Bard.


Tranungkite
Oleh : AdukaTaruna

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.

Setelah mendapat makluman bahawa satu debat antara 2 anak muda, Khairy dan Cikgu Bard di Rembau, wa menghubungi rakan wa untuk menyatakan kesediaan hadir bersama.


Rakan wa mengatakan ketika itu sedang berada di Sikamat. Lawatan Anwar di Sikamat mencecah sekitar 3000 orang. Majmuk. Melayu Cina dan India. Kami menetapkan akan bergerak ke Rembau selepas magrib.

Plan (kengkonon)

Dengan menganalisis situasi semasa di parlimen Rembau, di mana kejadian pihak-pihak tertentu mengupah samseng Melayu membakar poster BA, wa menjangkakan situasi mungkin tegang di majlis perdebatan itu.

Oleh kerana wa membawa alat rakaman, sukar untuk bergerak jika situasi kelam kabut dan menjamin bahan rakaman, kami mengambil keputusan untuk mengambil tempat di dalam kumpulan UMNO.

Pentas.

Kami sampai di Rembau kira-kira pukul 9.00 malam. Wa tengok kehadiran kurang memuaskan. Sekitar 1000 orang. Keadaan pentas tidak seperti perdebatan. Hanya ada satu tempat berucap.

Format pun tidak diketahui. Adakah tempat berucap itu akan digunakan bergilir-gilir atau sebagainya.

Wa tengok Cikgu Bard cukup bersedia. Ada beg yang mengandungi fail-fail rasuah, projecktor untuk tayangan. Ada jurukamera RTM. (wa g depan2 dia rakam muka dia, pastu dia blah Mr. Green )

Samseng taik kucing.

Mengabehkan bogheh kato orang N9. Buang maso den yo. Baik den ikot membo den jalan kaki tawaf taman perumahan edar VCD. Nak buek siang paneh.

Sekor gangster pon tak datang. Yang ado kelkatu buat acara penerbangan secara beramai-ramai keliling lampu pentas. Wa dah tensyen. SMS uma, uma leh gelakkan wa.

Ramli Sarip.

Hati wa memola terkujat gak sebab artis yang wa suka (suka tapi tak minat) Ramli Sarip ada kat pentas. Sejak bila plak ni? Rupa-rupanya WM umnoreform yang tawar diri untuk jadi pengacara.

Die pun kena kencing gak. Datang dari KL semata-mata nak tgk kelibat samseng, dan agen Singapore ni berdebat. Samseng hampeh. Bacul sama dengan bapak mertua. Takut berdebat dengan TGHH.

Kesimpulan.

Kesimpulannya hanya satu. Melayu b0d0h adalah nyawa mereka. Mari memperbodohkan mereka. Adalah bahaya jika mereka pandai. Hanya gh dalam media. Tapi sebenarnya......

Wallahualam."

1 comments:

Anonymous said...

Nak buek camnor? Samseng kampung...cittt...

Posting terkini

Blog Archive