KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 23, 2008

PM vs AGONG

http://malaxi.com/malaysia_people/uploaded_images/Abdullah-Ahmad-Badawi2-740415.jpg
PM pertahan Idris Jusoh

utusan.com.my

SEPANG 23 Mac - Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi mempertahankan tindakannya melantik Datuk Seri Idris Jusoh sebagai Menteri Besar Terengganu yang berdasarkan majoriti sokongan.

Menurut Abdullah, pelantikan Idris tidak akan berubah kerana ia berdasarkan majoriti sokongan yang diberikan oleh Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) kepada Idris.

"Sebarang lantikan dibuat terhadap orang lain itu tidak kena dari segi Perlembagaan," katanya kepada pemberita selepas melawat Litar Sepang sebelum menyaksikan perlumbaan Formula 1 (F1) Grand Prix Malaysia dan menyampaikan hadiah kepada para pemenang perlumbaan tersebut. – Utusan.

4 comments:

Anonymous said...

What a show down between Agong and the PM now.

Now this is indeed called as Kurang Ajar. Where is the UMNO Youth? Hope they will bring on the protest in Trengganu to show their concerns.

Bloody double edge sword crowd. These guys are worst than snakes.

Thank god I threw my vote to PAS. For those who are still supporting UMNO, this is indeed eye-opener for them.

Anonymous said...

Pemimpin boleh dicari ganti. Tuanku Sultan Terengganu hanya seorang sahaja. Baginda juga tunggak Ketuanan Melayu dan Pelindung Agama Islam. Fikir-fikirkan lah wahai rakyat Terengganu. Daulat Tuanku.

Anonymous said...

buat apa lagi kita biarkan pemimpin yang derhaka pada tuanku..terlalu teruk melayu yang di katakan melayu sanggup membiarkan tuanku di permainkan..ayuh sama-sama kita bangkit

Anonymous said...

Lihat betapa biadapnya Anak Badawi dan UNMO sehinga tidak menghormati keputusan Agong yang kita cintai, Diharap parti2 BA ambil iktibar di atas apa yang berlaku kepada UMNO dan jangan sesekali menderhaka kepada Raja dan negara. Daulat Tuanku.

Posting terkini

Blog Archive