KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 24, 2008

Cikgu Ramlan politikkan bantuan orang miskin

The image “http://buletinonline.net/images/berita/jabi1.gif” cannot be displayed, because it contains errors.buletinonline - Para peserta yang hadir ke Majlis tersebut terkejut kerana majlis penyampaian bantuan itu telah ditukar serta merta menjadi program ‘Selamat Tinggal PAS’ (STP) bagi memburuk-burukkan PAS menjelang pilihan raya berkenaan.

Antara yang hadir adalah seorang suri rumah, Puan Siti Khatijah Latif, 45, dari Kampung Tok Dat, Jabi. Beliau tidak puas hati lalu bertindak meninggalkan majlis tersebut walaupun namanya tersenarai bagi menerima bantuan.

Beliau yang ditemui baru-baru ini berkata, tindakannya meninggalkan majlis tersebut kerana tidak sanggup ditipu dengan program ‘palsu’ menyertai UMNO beramai-ramai.

“Cikgu Ramlan jemput kami sekeluarga untuk terima bantuan baiki rumah, tiba-tiba saya dijemput naik ke pentas untuk isytihar saya keluar PAS,
”saya juga diminta ‘mereka-reka’ cerita keburukkan PAS di depan orang ramai pada malam itu,” kata Khatijah

Beliau berkata kalau saya isytihar keluar PAS, mereka janji akan baiki rumah hingga siap dan beri bantuan sekolah anak-anak.

Sementara itu Mat Daud Muhamad, 48, suami Khatijah menyifatkan tindakan pemimpin UMNO mempolitikkan bantuan tersebut adalah satu penipuan terhadap rakyat. more...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive