KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 13, 2008

HANYA SELEPAS KALAH, KHIR TOYO BERPALING TADAH

Khir Toyo minta Abdullah berundur, serah pada Najib
Harakahdaily - Bukan sahaja Mantan Perdana Menteri Tun Mahahir yang menyarankan agar Presiden Umno, Dato' Seri Abdullah Ahmad Badawi meletakkan jawatan bahkan kedengaran 'protes' ini berlaku di peringkat akar umbi Umno di seluruh negara.

Secara senyap atau terbuka masing-masing meluah rasa kecewanya dengan kewibawaan Abdullah yang sentiasa dipersoalkan kelemahannya sebagai Perdana Menteri malah tidak diyakini boleh memacu masa depan Umno yang seolah-olah 'retak menanti belah'.

Terbaru pemimpin Umno yang tidak berjaya 'mempertahankan' Selangor, Dato'Seri Khir Toyo turut mencadangkan secara kias agar Abdullah meletakkan jawatan dan menyerahkan tampuk kepimpinan kepada Timbalannya Dato' Seri Mohd Najib Tun Razak.

Katanya sebagai pemimpin Umno, yang telah dilatih untuk hormat pemimpin, untuk meminta Abdullah meletak jawatan secara terbuka adalah perbuatan terakhir yang terpaksa dilakukan.

"Selalunya kami tunjukkan secara kiasan atau tidak langsung, dengan harapan hasrat itu difahami," katanya yang dipetik daripada blognya sendiri di drkhir.blogspot.com.

Sebelum itu beliau turut menyatakan hasil pertemuannya dengan Tun Mahathir yang gusar terhadap masa depan Umno dan BN jika ia terus dipimpin oleh Abdullah. more...

No2umnO - Wak cuba bayangkan kalau UMNO berjaya kekal kerusi seperti tahun 2004. Shhhhh........rasanya tak der suara yang dengar. Tapi bila kalah pada tahun ini, UMNO satu Malaya kecoh. Cuba anda bayangkan kalau Khir Toyo masih kekal kerusi kemenangan di Selangor. Anda rasa Khir Toyo yang muka licin macam artis ni berani jadi jantan?

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive