KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 13, 2008

Isu Selangor FM: Shabery tiada beza dengan Zam

klpos - Sejajar dengan perlantikan Shabery Cheek menjadi menteri orang ramai juga menanti mahu melihat sejauh mana Shabery dapat memperbaiki keadaan RTM dan ia menjadi saluran yang positif untuk membina minda rakyat sesuai dengan fungsinya penyampai maklumat.

Bagaimana pun harapan demikian nampaknya tidak akan kesampaian. Shabery seperti juga menteri-menteri penerangan sebelum ini masih berpegang kepada pandangan dan sikap lama iaini terkokong dan berlegar dalam 'genak' usang terus menjadikan RTM sebagai perkakas kerajaan sahaja.

Reaksinya untuk mengarahkan Radio Selangor FM Selangor supaya berpindah dari bangunan Sultan Sallahuddin Abdul Aziz Shah, di Shah Alam menjelaskan sikap jumud Shabery yang diwarisi dari menteri-menteri penerangan yang lampau.

Beliau sepatutnya tidak bersikap bengis begitu dan perlu waras serta bersedia memenuhi permintaan Menteri Besar Selangor yang inginkan Radio Selangor FM turut sama menyiarakan maklumat dan aktiviti kerajaan Selangor. more...

1 comments:

Anonymous said...

Babi, babi, babi...tak habis2..babi ni tak perlu jadi isu...kan dah elok disatukan dari berselerak...tulah melayu ...BABI HARAM, ARAK, ZINA...HALAL..KAN..KAN..KAN

pakabuntui

Posting terkini

Blog Archive