KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 19, 2008

Apa Sudah Jadi AMK PKR...???

medaninfokita - [...] Lepak teh tarik di Seksyen 7 Shah Alam malam tadi membuatkan blogmaster dan beberapa teman teman agak terkejut mendapat cerita yg susah nak dipercayai tapi..., tak mustahil berlaku!

Teman teman dalam pimpinan Angkatan Muda PKR Selangor yg masih berhubung rapat dengan kami menceritakan insiden demonstrasi aman oleh lebih 100 pemuda dihadapan pejabat ADUN Kota Anggerik Shah Alam Seksyen 9 tempat dimana berlangsungnya mesyuarat Angkatan Muda Selangor beberapa malam yg lalu.

Bantahan terhadap Ketua AMK Pusat, Shamsul Iskandar M Akin kerana telah membuat rombakan untuk menggugurkan Ketua AMK Selangor, Halimey Abu Bakar dan mahu menggantikan beliau dengan Timbalan AMK Selangor, Khairul Anuar Zainuddin atau lebih popular dengan nama "Jonah". Dalam insiden protes itu, suasana menjadi agak tegang dan dikatakan ada pemuda yg berani memaki hamun Shamsul Iskandar dengan kata kata agak kesat kerana terlalu marah dengan keputusan yg dibuat.

Keputusan ini dibantah sekeras kerasnya kerana Shamsul tidak pernah berbincang atau memaklumkan kepada Halimey bahawa rombakan yg akan berlaku turut melibatkan AMK Selangor. Tetapi Shamsul menjelaskan kepada Halimey beliau telah dimaklumkan oleh Jonah bahawa Halimey telah bersetuju dengan rombakan dan mendapat restu kebanyakkan Ketua ketua AMK Bahagian dalam negeri Selangor. Menurut Halimey perkara itu tidak benar sama sekali.

Waduh! Ini betul betul sejarah dalam pimpinan muda PKR...!... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive