KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 16, 2008

Tidak Bijak Bergaduh Dengan Akhbar Arus Perdana

msomelayu - [...] CADANGAN dan seruan majlis Menteri Besar Kerajaan Pakatan Rakyat (PR) agar rakyat memboikot atau tidak membaca Utusan Malaysia dan Mingguan Malaysia terasa semacam jenaka pula. Cadangan itu menyebabkan tengkuk saya merasa geli-geli dan loya macam gadis sunti mengandungkan anak di luar nikah.

Rasanya sudah berpuluh kali pembangkang mengambil pendekatan demikian dan bersikap tidak mesra alam dengan akhbar berkenaan. Tindakan memboikot itu bukan perkara baru. Ianya sudah lama dianjurkan sebelum ini dan berkala-kala pula lagaknya.

Kalau baru pun ialah kerana orang yang bercakap mengenainya itu adalah orang baru. Misalnya MB Selangor, Khalid Ibrahim yang dipetik sebagai mencadangkan demikian adalah orang baru dalam dunia kepembangkangan di negara ini.

Selepas beliau menjadi MB Selangor atau berada di pagar pembangkang baru beliau menyedari betapa perit dan sedihnya permainan berat sebelah media berkenaan. Khalid merasakan itu mungkin apabila kenyataanya atau isu yang timbul di Selangor dieksploitasi dan sengaja disalah laporkan oleh akbar berkenaan sehingga menimbulkan masalah kepadanya.>> selanjutnya

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive