KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 21, 2008

“Dengan Nama Allah, saya tidak boleh membantu manusia bernama ‘Anwar Ibrahim’” kata Ezam

The image “http://buletinonline.net/images/berita6/ceramahezam2.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
(Gambar : Ezam, dua dari kanan di atas pentas, berdiri 'petah' menyanyikan lagu UMNO)

buletinonline - Mantan Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Ezam Mohd Noor mengatakan tindakan beliau menyertai UMNO bukan ‘masuk UMNO’ kerana beliau tidak ‘pernah keluar’ dari UMNO. tetapi beliau berkata beliau keluar dari Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Beliau berkata beliau telah dipecat dari UMNO sepuluh tahun lalu oleh bekas Presiden UMNO, Datuk Seri Dr Mahathir Mohamad (ketika itu) kerana beliau mempersoalkan tindakan bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Rahim Noor yang memukul Dato’ Seri Anwar Ibrahim di penjara Sungai Buluh sehingga mata Anwar menjadi lebam.

”Saya menulis surat dari Singapura dan menandatangani surat tersebut sebagai Timbalan Ketua Bahagian Petaling Jaya Utara, sebab itu saya saya dipecat dari UMNO,” kata beliau dalam ceramah ‘Mengapa Saya Tinggalkan PKR’ yang dianjurkan UMNO Bahagian Kuala Terengganu, disini kelmarin.

Ezam mengatakan beliau menyertai UMNO kerana beliau nampak perubahan yang dibuat oleh Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi yang juga Presiden UMNO terhadap usaha untuk memerangi rasuah dengan menggubal satu dasar memberikan kebebasan kepada Badan Pencegah Rasuah (BPR).... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive