KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 21, 2008

Fitnah ke ni?

Dua dakwa polis paksa seks oral

Malaysiakini - [...] Kelima-lima suspek ditangkap bagi siasatan kesalahan rompakan berkumpulan bawah Seksyen 391 Kanun Keseksaan.

Ketika di IPD Cheras, kata Kartigesan, mereka tidak membuat laporan kerana takut dibawa kembali ke IPD Kajang dan dipukul sekali lagi.

suhakam police abuse pc 200608 karthigesan siva subranamiamMenurutnya, sekarang ini tiga daripada suspek termasuk remaja itu telah dibebaskan, manakala dua lagi dipercayai masih berada di penjara Sungai Buloh kerana gagal membayar ikat jamin.

Subramaniam (foto, kanan) mengesahkan Suhakam menerima aduan rasmi daripada bapa suspek dan pihaknya telah mengirim surat memohon penjelasan daripada ketua polis daerah Kajang pada Jumaat minggu lepas.

"Suhakam memandang serius isu ini dan akan mengambil tindakan sewajarnya selepas memperoleh maklumat terperinci dan kami percaya bahawa perkara ini dalam siasatan aktif pihak polis," katanya.

Beliau menambah, kejadian itu telah dirujuk kepada ibu pejabat polis persekutuan Bukit Aman.... selanjutnya.
no2umno - Aku memang tak nak percaya seratus peratus. Kekadang ada yang dengki pada polis atau mungkin ada kesilapan dimana mana. Kalau betul lah polis bersikap begitu, maka BANGSAT la polis tu. Dan tak mungkin juga polis yang kelihatan mesra rakyat boleh bersikap sedemikian. Kalau benar mereka mendera, memang lah CELAKA.

Kerana nila setitik, rosak susu sebelanga. Aku cuba untuk tidak percaya segala kritikan terhadap polis tapi sampai sekarang, kalau berdepan dengan spesis ni, aku rasa taraf mereka dah jatuh ke lantai. Mungkin juga dah sama dengan najis haiwan. Namun sehingga sekarang aku masih berusaha untuk tidak percaya semua tohmah, melainkan polis tu memang LAKHNAT. Kalau polis tidak sejahat itu maka tidak perlu lah mereka marah, kecuali mereka memang benar benar BANGSAT. Alhamdullillah .... aku jenis penyabar rupanya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive